תמונה של רכב פרטי
תמונה של רכב פרטי
שירות תיקונים למקרר

שירות תיקונים למקרר

מק"ט כתב שירות: 7.4.20

תאריך עדכון אחרון: פברואר 2020

מבוא:

כלקוח יוקרתי של החברה הנך זכאי להתקשר למוקד שירות וליהנות מחוויית שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בטלפון 5676* (למעט יום כיפור)

תנאי השירות:

  1. הגעת טכנאי תוך 24 שעות מרגע פתיחת קריאת השירות (למעט סופי שבוע וחגים).
  2. הנך זכאי לשירות תיקונים למקרר שנפחו עד 800 ליטר וגילו אינו עולה על 25 שנה. הזכאות הינה ללא הגבלה בכמות המקררים שבביתך.
  3. במידה ולא הצלחנו לתקן או אין את חלקי החילוף בארץ, תזכה למקרר חדש תמורת ישן עד 10,000₪ (לכל מקרר שגילו עד 15 שנים).
  4. במסגרת המנוי הנך זכאי לשירות למדחסים ומנועים שגילם עד 12 שנים ולכרטיסים שגילם עד 18 שנים.
  5. חשוב לדעת! תינתן אחריות על כל תיקון שבוצע על-ידי חברתנו למשך חצי שנה.
  6. כל החלקים המכוסים במסגרת המנוי – הם ללא עלות נוספת.
  7. השתתפות עבור קריאת שירות טכנאי לכל תקלה שונה – 150₪, ולמוצר "חדש תמורת ישן" – 350₪. לא ניתן לבצע איסוף עצמי והסכומים המצויינים כוללים מע"מ.

מה לא מכוסה במסגרת המנוי?

  1. תקלה שהייתה קיימת טרם כניסת המנוי לתוקף (תינתן הצעת מחיר לתיקון בעלות מוזלת).
  2. השירות לא ינתן במקרה של תקלה שנגרמה כתוצאה מפגעי טבע, שריפה, מלחמה, פעולות טרור, מכרסמים, חדירת נוזלים, תקלה במזיד, שיבושים ברשת החשמל, ריקבון, קורוזיה, חלודה, שבר וצבע. כמו כן: לפלסטיקה, פח, זכוכית, גומיות, אטמים, נורות, חומרי בידוד, דלתות, צירים ואביזרים נלווים. וכן למכשירים שלא נרכשו בארץ ו/או שנעשה נסיון לתקנם ע"י מי שלא הוסמך לכך ע"י החברה ומוצרים שנועדו לשימוש מסחרי. צנרת בכללותה, דליפה ואיתורה, ניקוי סוללה, דליפות פנימיות ומייצר קרח.

ביטול מנוי:

  1. באפשרותך לבטל את המנוי תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת כתב השירות, לפי המאוחר ללא גביית דמי ביטול. במידה וצרכת שירות במהלך תקופה זו תבוטל העסקה בניכוי התמורה היחסית בעד השירות שניתן. ביטול מנוי לאחר 14 ימים יזכה אותך בסכום היחסי שנותר לתקופת המנוי ובלבד שנותרו למעלה מ- 3 חודשים לתום המנוי ובמידה ולא צרכת שירות. ביטול מנוי כרוך בתשלום דמי ביטול בגובה של 5% או 100₪ מסכום העסקה, הנמוך מביניהם. לביטול המנוי, נא לשלוח למייל bitulim@kopellgroup.co.il.
  2. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  3. בכפוף לאמור לעיל, במידה ורכשת שירות למשך שנתיים או יותר, צרכת שירות וביקשת לבטל את המנוי, יהיה עליך לסיים את שנת המנוי בה צרכת שירות ותקבל זיכוי כספי עבור השנים שנותרו.

כללי:

    1. השירות יינתן ע”י גורמי מקצוע מתאימים ורלוונטיים לסוג השירות.
    2. לרשותך מוקד שירות זמין 24/7 בטלפון 5676*.
    3. כתב השירות נמכר ללא מעורבות חברת ביטוח.
    4. החברה העמידה ערבות בנקאית לטובת מנוייה בבנק מזרחי-טפחות.

מעוניינים לקבל שירות של אלופים? השאירו פרטים ונציג יצור איתכם קשר