תמונה של רכב פרטי
תמונה של רכב פרטי
כתב שירות "הכל למטבח"

כתב שירות "הכל למטבח"

מק"ט כתב שירות: 7.3.20

תאריך עדכון אחרון: פברואר 2020

פירוט מוצרי החשמל ועיקרי החלקים עליהם חל השירות:

  1. מקרר (עד נפח 800 ליטר): מדחס, משאבה, מילוי גז, מנוע, מאוורר, טרמוסטט וכרטיס, למעט: דליפות פנימיות ומייצר קרח.
  2. תנור אפייה: כרטיס, גוף חימום, מנועים, טורבו, שעונים וטיימרים.
  3. מדיח כלים: מנוע, גוף חימום, טרמוסטט, משאבה וכרטיס.
  4. כיריים חשמליות: כרטיס אלקטרוני, סליל חימום, שעונים וטיימרים
  5. מיקרוגל.

תנאי השירות:

  1. מוצר חדש תמורת ישן עד לשווי של 10,000₪ לכל מוצר.
  2. הינך זכאי לשירות עבור 5 סוגי מוצרי חשמל בביתך, שגילם עד 25 שנים, ללא הגבלת כמות לכל סוג מוצר בבית אחד.
  3. הינך זכאי לשירות למדחסים ומנועים שגילם עד 12 שנים ולכרטיסיים שגילם עד 18 שנים.
  4. במקרים הבאים ניתן יהיה לספק שירות בעלות מוזלת ולא במסגרת המנוי: במקרה של תקלה שנגרמה כתוצאה מפגעי טבע, שריפה, מלחמה, פעולות טרור, מכרסמים, חדירת נוזלים, תקלה במזיד, שיבושים ברשת החשמל, ריקבון, קורוזיה, חלודה, שבר וצבע. פלסטיקה, פח, זכוכית, גומיות, אטמים, נורות, חומרי בידוד, רצועות, דלתות, צירים ואביזרים נלווים. וכן למכשירים שלא נרכשו בארץ ו/או שנעשה ניסיון לתקנם על-ידי מי שלא הוסמך לכך על-ידי החברה, מוצרים שנועדו לשימוש מסחרי, למכשירים משולבים ובמקרה של מחסור בחלקי חילוף אצל היבואן בארץ.
  5. ניתן לרכוש את המנוי לתקופה של 12 חודשים או יותר.

השתתפות בשירות:

  1. השתתפות עבור שירותי טכנאי – 150₪ (כולל מע"מ) לכל תקלה..
  2. השתתפות בשירות עבור "מוצר חדש תמורת ישן" – 350₪ (כולל מע"מ) לכל מוצר.
  3. עבור תקלה שהייתה קיימת טרם כניסת המנוי לתוקף, תינתן הצעת מחיר לתיקון בעלות מוזלת.

ביטול מנוי:

  1. באפשרותך לבטל את המנוי תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת כתב השירות, לפי המאוחר ללא גביית דמי ביטול. במידה וצרכת שירות במהלך תקופה זו תבוטל העסקה בניכוי התמורה היחסית בעד השירות שניתן. ביטול מנוי לאחר 14 ימים יזכה אותך בסכום היחסי שנותר לתקופת המנוי ובלבד שנותרו למעלה מ- 3 חודשים לתום המנוי ובמידה ולא צרכת שירות. ביטול מנוי כרוך בתשלום דמי ביטול בגובה של 5% או 100₪ מסכום העסקה, הנמוך מביניהם. לביטול המנוי, נא לשלוח למייל bitulim@kopellgroup.co.il.
  2. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  3. בכפוף לאמור לעיל, במידה ורכשת שירות למשך שנתיים או יותר, צרכת שירות וביקשת לבטל את המנוי, יהיה עליך לסיים את שנת המנוי בה צרכת שירות ותקבל זיכוי כספי עבור השנים שנותר

כללי:

    1. השירות יינתן ע”י גורמי מקצוע מתאימים ורלוונטיים לסוג השירות.
    2. לרשותך מוקד שירות זמין 24/7 בטלפון 5676*.
    3. כתב השירות נמכר ללא מעורבות חברת ביטוח.
    4. החברה העמידה ערבות בנקאית לטובת מנוייה בבנק מזרחי-טפחות.

מעוניינים לקבל שירות של אלופים? השאירו פרטים ונציג יצור איתכם קשר