תמונה של רכב פרטי
תמונה של רכב פרטי
Kopell reSTART

Kopell reSTART

מק"ט כתב שירות: 6.3.20

תאריך עדכון אחרון: פברואר 2020

מהות השירות:

שירות החלפת מצבר ברכב במקרה של מצבר תקול.

כללי

  1. לקוח אשר רכש מנוי מסוג זה, יהיה זכאי להתקנת מצבר חדש ברכב תמורת המצבר הישן.
  2. בעת זיהוי תקלה במצבר, עלייך ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 5676*.
  3. השירות ינתן לרכב פרטי ומסחרי עד 4 טון בלבד, שיגלו עד 15 שנה.
  4. השירות יכנס לתוקפו בתום תקופת המתנה של שבעה ימים ממועד הקמת המנוי ולא לפני מועד תחילת המנוי למעט במקרה של רצף שירות.
  5. השירות יהיה תקף במידה וקיימת ברשותך פוליסת חובה / צד ג' / מקיף בתוקף ובתנאי שתוקף השירות חופף לתאריכי הכיסוי בפוליסה.
  6. נותנת השירות – חברת סטארט שירותי רכב בע"מ, ח.פ. 514317585 (להלן "החברה") ו/או מי מטעמה.

זמני מתן השירות:

  1. טווח השירות: החברה תשתדל לטווח שירות של שעתיים ממועד פתיחת קריאת השירות, למעט באזורי הגולן, הבקעה והערבה, שם יתכנו טווחי שירות ארוכים יותר.
  2. קריאת שירות שתיפתח עד השעה 16:00 תטופל באותו היום.
  3. קריאת שירות שתיפתח לאחר השעה 16:00 תטופל ביום למחרת עד השעה 10:00.
  4. קריאת שירות שתיפתח בימי שישי ו/או ערבי חג עד השעה 12:00 תטופל באותו היום.
  5. קריאת שירות שתיפתח בשבתות או בחגים תטופל ביום העסקים הסמוך עד השעה 10:00.

תנאים נוספים:

  1. אחריות למצבר תינתן על ידי סטארט שירותי רכב למשך 12 חודשים ממועד הרכישה המופיע ברישומי החברה.
  2. במקרה של תקלה במצבר לאחר קבלת שירות, יש לפנות למוקד השירות של החברה בטלפון 5676*.
  3. הלקוח ישתתף בהוצאות קריאת השירות בסך של 180₪ במקרים הבאים:
    – התקנת מצבר מסוג "stop-start" ברכב משנת ייצור 2016 ואליך.
    – התקנת מצבר ברכב עם נפח מנוע של 1,600 סמ"ק ומעלה.
  4. השתתפות הלקוח בהוצאות קריאת השירות בכל מקרה אחר תעמוד על 120₪.
  5. השירות יינתן בכל רחבי הארץ.
  6. השירות יינתן עד בית הלקוח או בכל מקום שייבחר.
  7. השירות יינתן בדרך סלולה בלבד ובתנאי שקיימת גישה נוחה ובטוחה לניידת השירות לצורך החלפת המצבר.
  8. הלקוח לא יהיה זכאי לקבל החזר כספי מהחברה במקרה של רכישת מצבר באופן פרטי.
  9. ההחלטה לגבי תקינות המצבר נתונה לחברה ו/או מי מטעמה בלבד.

החלפת רכב / ביטול מנוי:

  1. המנוי ניתן להעברה לרכב אחר בכל עת שהמנוי בתוקף. כתב שירות זה יחול על הרכב החדש על כל תנאיו ויכנס לתוקף לאחר 72 שעות מעת ההחלפה.
  2. באפשרותך לבטל את המנוי תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת כתב השירות, לפי המאוחר ללא גביית דמי ביטול. במידה וצרכת שירות במהלך תקופה זו תבוטל העסקה בניכוי התמורה היחסית בעד השירות שניתן. ביטול מנוי לאחר 14 ימים יזכה אותך בסכום היחסי שנותר לתקופת המנוי ובלבד שנותרו למעלה מ- 3 חודשים לתום המנוי ובמידה ולא צרכת שירות. ביטול מנוי כרוך בתשלום דמי ביטול בגובה של 5% או 100₪ מסכום העסקה, הנמוך מביניהם. לביטול המנוי, נא לשלוח למייל hitum@kopellgroup.co.il.
  3. * בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

חריגים:

  1. השירות הוא למצבר מסוג עופרת חומצה לרכב התנעה בלבד.
  2. לא יינתן שירות למצבר מסוג ליטיום ברכב היברדי \ חשמל או לכל מצבר אחר שאינו מהסוג המפורט בסעיף 1.

כללי:

  1. השירות יינתן ע”י גורמי מקצוע מתאימים ורלוונטיים לסוג השירות.
  2. לרשותך מוקד שירות זמין 24/7 בטלפון 5676*.
  3. כתב השירות נמכר ללא מעורבות חברת ביטוח.
  4. החברה העמידה ערבות בנקאית לטובת מנוייה בבנק מזרחי-טפחות.

מעוניינים לקבל שירות של אלופים? השאירו פרטים ונציג יצור איתכם קשר