Kopell Home Diamond

Kopell Home Diamond

מק"ט כתב שירות: 7.1.20

תאריך עדכון אחרון: פברואר 2020

מהות השירות:

כלקוח יוקרתי של החברה הנך זכאי להתקשר למוקד שירות ה- service שלנו וליהנות מחוויית שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום כיפור) בטלפון 5676*.

פירוט מוצרי החשמל עליהם חל השירות:

  1. מזגנים עד 5.5 כ"ס
  2. מקררים עד 800 ליטרים
  3. מכונות כביסה עד 10 ק"ג
  4. מייבשי כביסה עד 10 ק"ג
  5. טלוויזיות
  6. מסכים דקים עד גודל "65
  7. תנורי אפייה
  8. מדיחי כלים
  9. כיריים חשמליות
  10. מקפיאים
  11. מיקרוגלים
  12. מכשירי וידאו
  13. מכשירי DVD

תנאי השירות:

  1. הגעת טכנאי תוך 24 שעות מרגע פתיחת קריאת השירות (למעט סופי שבוע וחגים).
  2. הנך זכאי לשירות תיקונים ל- 13 סוגי מכשירי חשמל בביתך ללא הגבלת כמות, ובתנאי שגיל המוצר אינו עולה על 25 שנה (למעט ההחרגות מטה).
  3. במידה ולא הצלחנו לתקן או אין לנו את חלקי החילוף בארץ, תזכה למוצר חדש תמורת ישן עד לסכום של 10,000₪ (לכל מוצר שגילו עד 15 שנים).
  4. במסגרת המנוי הנך זכאי לשירות למדחסים ומנועים שגילם עד 12 שנים.
  5. במסגרת המנוי הנך זכאי לשירות לכרטיסים שגילם עד 18 שנים.
  6. הנך זכאי לשירות למסכי LCD ,LED ופלזמה שגילם עד 12 שנים.
  7. חשוב לדעת, תינתן אחריות על כל תיקון שבוצע על-ידי חברתינו למשך חצי שנה.
  8. כל החלקים המכוסים במסגרת המנוי – הם ללא עלות נוספת.
  9. השתתפות עבור קריאת שירות טכנאי לכל תקלה שונה הינה 150₪ ובמקרה של "מוצר חדש תמורת ישן" – 350₪.
  10. אין איסוף פרטי
  11. המחירים המצויינים כוללים מע"מ.

מה לא מכוסה במסגרת המנוי?

  1. תקלה שהייתה קיימת טרם כניסת המנוי לתוקף (תינתן הצעת מחיר לתיקון בעלות מוזלת). שירות למזגן יינתן בתנאי שהוא מותקן באופן המאפשר גישה נוחה ובטוחה לתיקון.
  2. ההשירות לא יינתן במקרה של תקלה שנגרמה כתוצאה מפגעי טבע, שריפה, מכרסמים, חדירת נוזלים, תקלה במזיד, שיבושים ברשת החשמל, ריקבון, קורוזיה, חלודה, שבר וצבע, כמו כן: לפלסטיקה, פח, זכוכית, גומיות, אטמים, נורות, חומרי בידוד, רצועות, דלתות, צירים, תוף / דוד, ואביזרים נלווים, וכן למכשירים שלא נרכשו בארץ ו/או נעשה ניסיון לתקנם על-ידי מי שלא הוסמך לכך על-ידי החברה, וכן מוצרים שונועדו לשימוש מסחרי. צנרת בכללותה, פירוק והרכבה, דליפה ואיתורה, ניקוי סוללה, דליפות פנימיות ומייצר קרח.

ביטול מנוי:

  1. באפשרותך לבטל את המנוי תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת כתב השירות, לפי המאוחר ללא גביית דמי ביטול. במידה וצרכת שירות במהלך תקופה זו תבוטל העסקה בניכוי התמורה היחסית בעד השירות שניתן. ביטול מנוי לאחר 14 ימים יזכה אותך בסכום היחסי שנותר לתקופת המנוי ובלבד שנותרו למעלה מ- 3 חודשים לתום המנוי ובמידה ולא צרכת שירות. ביטול מנוי כרוך בתשלום דמי ביטול בגובה של 5% או 100₪ מסכום העסקה, הנמוך מביניהם. לביטול המנוי, נא לשלוח למייל bitulim@kopellgroup.co.il.
  2. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  3. בכפוף לאמור לעיל, במידה ורכשת שירות למשך שנתיים או יותר, צרכת שירות וביקשת לבטל את המנוי, יהיה עליך לסיים את שנת המנוי בה צרכת שירות ותקבל זיכוי כספי עבור השנים שנותרו.

כללי:

  1. השירות יינתן ע”י גורמי מקצוע מתאימים ורלוונטיים לסוג השירות.
  2. לרשותך מוקד שירות זמין 24/7 בטלפון 5676*

מעוניינים לקבל שירות של אלופים? השאירו פרטים ונציג יצור איתכם קשר