תמונה של רכב פרטי
תמונה של רכב פרטי
KOPELL PRO

KOPELL PRO

מק"ט כתב שירות: 1.4.20

תאריך עדכון אחרון: פברואר 2020

מהות השירות:

הינך זכאי לקבלת שירות על 13 מוצרי חשמל ביתיים המפורטים להלן, ובלבד שגיל המוצרים אינו עולה על 15 שנים והם אינם משמשים לשימוש מקצועי ו/או מסחרי ו/או תעשייתי ולחברה המייצרת אותם יש סוכנות מכירות בישראל המיבאת ונותנת שירות וברשותן נמצא מלאי חלקי חילוף זמין.

  1. טלוויזיה: מקלט טלוויזיה ביתי צבעוני בעל מנורת מסך קתודית שגודלה עד "34.
  2. פלזמה / LED / LCD: מסכים עד גודל "65.
  3. וידאו: מכשיר וידאו ביתי סטנדרט VHS, למעט מכשירי וידאו אשר נמצאים בחלק ממצלמות וידאו, וידאו משולב DVD.
  4. מכשיר DVD: מכשיר נייח ביתי, למעט מכשירי DVD ניידים ומכשירי DVD משולבים.
  5. מיקרוגל: מכשיר מיקרוגל ביתי.
  6. מדיח כלים: מדיח כלים ביתי.
  7. תנור אפייה: תנור אפייה ביתי המופעל באמצעות חשמל בלבד, למעט טוסטר אובן / תנור אידוי.
  8. מכונת כביסה: עד 10 ק"ג כביסה.
  9. מייבש כביסה: עד 10 ק"ג כביסה, למעט מייבש הפועל על גז.
  10. מקרר: מקרר ביתי עד 800 ליטר.
  11. מקפיא: מקפיא ביתי עד 500 ליטר.
  12. מזגן: ביתי מפוצל ו/או מיני-מרכזי עד 5.5 כ"ס (תפוקת מדחס של 50,000 BTU), אשר מותקן בצורה המאפשרת גישה לתיקון ואשר אינה מסכנת את הטכנאי.
  13. תנור אפייה: תנור אפייה ביתי המופעל באמצעות חשמל בלבד, למעט טוסטר אובן / תנור אידוי.

חריגים כלליים:

על אף האמור לעיל, המנוי לא יהיה זכאי לקבל שירות במקרים הבאים:

  1. שימוש בניגוד להוראות היצרן.
  2. כל מכשירי סאב זירו, פישרפייקל וויקינג.
  3. המכשיר מצוי בתוך תקופת האחריות שניתנה על-ידי היבואן.
  4. במידה ולא ימצאו חלקים חליפיים, החברה אינה מתחייבת לתקן את המכשיר.
  5. כל פעולה שבוצעה במכשיר על ידי גורם שלא הוסמך לכך על-ידי החברה ו/או מי מטעמה.
  6. תקלה ו/או נזק כתוצאה מפיגעי טבע, כוח עליון, מכרסמים למיניהם או חדירת נוזלים למכשירים, תקלה במזיד, שבר מכל סיבה שהיא.
  7. תקלות או נזקים אשר נגרמו כתוצאה משיבושים ברשת החשמל.
  8. נזק ו/או תקלה ו/או אובדן חלקי פח, פלסטיק, זכוכית, גומיות ואטמים למיניהן, מנורות למיניהן, חומרי בידוד, עבודות פחחות, ציפוי צבע, רצועות למיניהן, תוף/דוד למכונת כביסה, דלתות, צירים.
  9. נזק או תקלה כתוצאה מחלודה, ריקבון או קורוזיה.
  10. במקרה של מחלוקת באשר לגילו של המכשיר, תיהיה חובת ההוכחה על המנוי.
  11. לא יינתן שירות לאביזרים נלווים.
  12. עלות תיקון המוצר עולה על עלות מוצר חדש.
  13. לא יינתן שירות למוצרים משולבים.
  14. לא יינתן שירות לכל סוגי מכשירים אשר לא נרכשו בארץ.

חריגים על-פי סוג מכשיר:

  1. טלויזיה, וידאו ומכשיר DVD:
    • מנורת מסך טלוויזיה שגודלה מעל "34 ושגיל המכשיר עולה על 8 שנים.
    • ראש מגנטי לוידאו שגילו עולה על 5 שנים.
    • ראש לייזר DVD.
  2. פלזמה, LCD ו- LED:
    • תקלה ו/או נזק מכל סיבה שהיא במסך, כרטיס מסך ונזק או תקלה במסך כגון: צריבה, כתם, שריטה ו/או בעיית פיקסלים ו/או שבר מסך.
    • שירות זה אינו כולל פירוק והרכבה של המכשיר מהקיר או כל התקן תלייה אחר.
  3. מקפיא ומקרר:
    • מדחסים ומנועים שגילם מעל 12 שנים.
    • מייצר קוביות קרח והקיוסק במקרר על כל חלקיהם.
    • דלת מקרר ו/או מקפיא ודופן פלסטי של דלת כולל האביזרים הצמודים ודליפות פנימיות.
  4. מזגן:
    • מדחסים ומנועים שגילם מעל 12 נשים.
    • יינתן שירות למזגנים עד סכום שאינו עולה על 4,000₪ (כולל מע"מ).
    • לא יינתן שירות למזגני מולטי ומזגני חלון, על כל סוגיהם.
    • פירוק, הרכבה של חלקים הקשורים בהתקנה (כולל צנרת, תעלות ותריסים).
    • צנרת הגז בכללותה (כולל איתור דליפות) ו/או ניקוי או שטיפת סוללות המזגן.
  5. מיקרוגל:
    • הנזק נגרם עקב הכנסת מתכת ו/או תבניות שאינם מיועדות למקרוגל.
    • נזק או תקלה לצלחות המקרוגל.
    • נזק או תקלה למערכת פיקוד לחצנים.
    • מיקרוגל שגילו עולה על 5 שנים.
  6. מכונת כביסה, מייבש כביסה ומדיח כלים:
    • נזק או תקלה במנוע במכשיר שגילו מעל 10 שנים.
    • סלסלות כלים, דלתות, דופן דלת (כולל אביזריהם הצמודים).
  7. תנור אפייה וכיריים חשמליות:
    • נזק או תקלה בתבניות אפיה וברשתות.
    • שעונים וטיימרים למניהם.
    • לא כולל כיריים אינדוקציה.

תנאים כלליים:

  1. השירותים יינתנו בכל מקום בשטחי מדינת ישראל, באיזורי יהודה, שומרון ובכל האיזורים בהם השליטה המוחלטת הינה שליטה ישראלית ודרכי הגישה למקום הינם בשליטה ישראלית מלאה, אשר אינה מסכנת את נותני השירות.
  2. השירות יבוצע במידת האפשר במקום הימצאות המכשיר, אם לא יהיה ניתן לבצע את השירות במקום הימצאותו, תיהיה הובלת המכשיר ממקום המצאותו למעבדת השירות וחזרה באמצעות החברה ועל חשבונה.

היקף השירות:

  1. מובהר בזאת כי הכיסוי בכתב שירות זה, אינו כולל תיקון אשר בוצע שלא באמצעות החברה ו/או מי מטעמה, והיא לא תפצה את מקבל השירות בסכום כלשהו עבור תיקון שלא באמצעותה.
  2. המוקד השירות זמין במשך 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, אך פרט ליום כיפור. השירות בבית הלקוח יינתן בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 ל- 17:00.
  3. מועדי קבלת השירות בפועל יהיו תוך 24 שעות ממועד פתיחת קריאת השירות במוקד החברה. באיזורים: הערבה, הגולן ואיזורים מעבר לקו הירוק – תוך 3 ימי עסקים.
  4. השירות יכנס לתוקף בתום תקופת המתנה בת 14 ימים ממועד תשלום המנוי ובתנאי שבתקופה זו המכשיר היה תקין.
  5. כתב שירות זה נותן כיסוי להחלפת חלקים בחלקים חליפיים התואמים את החלקים שהוחלפו ועונים על תקן הייצרן.
  6. השירות ינתן למכשירים המצויים בכתובת הדירה הרשומה בכתב המנוי בלבד (לא כולל יחידות דיור). על בעל המנוי לעדכן את החברה בעת שינוי כתובת.

השתתפות בשירות:

  1. הסכום השתתפות בשירות של מקבל השירות עבור כל קריאת שירות. למכשיר יהיה בסך 150₪ (כולל מע"מ) למעט קריאות עבור מזגנים מעל 4.25 כ"ס, שבהן ההשתתפות העצמית תהיה בסך של 350₪ (כולל מע"מ). תשלום זה ישולם לאישר השירות במועד קבלת השירות כנגד חשבונית.
  2. מקבל השירות ישלם דמי השתתפות בסך של 95₪ (כולל מע"מ) במקרה של קריאת שווא. גם אם הטכנאי לא התבקש לתקן את המוצר התקול ו/או אם התברר שהמוצר תקין ו/או שאין כיסוי לתיקון המוצר. המנוי זכאי לתיקון חוזר ללא עלות למשך שישה (6) חודשים ממועד התיקון הקודם, ובלבד שתיקון זה מתייחס לחלקים ו/או לעבודה שבוצעה קודם לכן.
  3. ההשתתפות העצמית המצטברת שתשולם בגין תיקונים למכשיר אחד במשך שנת שירות לא תעלה על סך של 380₪ (כולל מע"מ), ובמקרה של מזגן מעל 4.25 כ"ס – 720₪ (כולל מע"מ).
  4. במקרה של אי-תשלום דמי השתתפות עצמית ע"י מקבל השירות, החברה רשאית לבטל את המנוי לאלתר והמנוי לא יהיה זכאי להחזרים.

תקופת שירות:

  1. תקופת המנוי הינה ל- 12 חודשים או יותר.
  2. באפשרותך לבטל את המנוי תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת כתב השירות, לפי המאוחר ללא גביית דמי ביטול. במידה וצרכת שירות במהלך תקופה זו תבוטל העסקה בניכוי התמורה היחסית בעד השירות שניתן. ביטול מנוי לאחר 14 ימים יזכה אותך בסכום היחסי שנותר לתקופת המנוי ובלבד שנותרו למעלה מ- 3 חודשים לתום המנוי ובמידה ולא צרכת שירות. ביטול מנוי כרוך בתשלום דמי ביטול בגובה של 5% או 100₪ מסכום העסקה, הנמוך מביניהם. לביטול המנוי, נא לשלוח מייל לכתובת  .
  3. מועדי קבלת השירות בפועל יהיו תוך 24 שעות ממועד פתיחת קריאת השירות במוקד החברה. באיזורים: הערבה, הגולן ואיזורים מעבר לקו הירוק – תוך 3 ימי עסקים.
  4. השירות יכנס לתוקף בתום תקופת המתנה בת 14 ימים ממועד תשלום המנוי ובתנאי שבתקופה זו המכשיר היה תקין.
  5. כתב שירות זה נותן כיסוי להחלפת חלקים בחלקים חליפיים
    התואמים את החלקים שהוחלפו ועונים על תקן הייצרן.
  6. השירות ינתן למכשירים המצויים בכתובת הדירה הרשומה בכתב המנוי בלבד (לא כולל יחידות דיור). על בעל המנוי לעדכן את החברה בעת שינוי כתובת.

נזקים:

  1. בעת נזק או אובדן כלשהו כתוצאה ממתן השירות, על המנוי להודיע לחברה תוך 72 שעות בכתב.
  2. החברה ו/או מי מטעמה תפצה את המנוי על כל נזק שיגרם למכשיר כתוצאה ממתן שירות, ובכפוף לכל דין. פיצוי ינתן רק אם המנוי יאפשר לחברה את בדיקת הנזק במכשיר ולא יאוחר מ- 72 שעות ממתן השירות.
  3. המנוי יאפשר לחברה ו/או מי מטעמה לתקן את הנזק, במידה וימצא כי הוא באחריותה.

כללי:

    1. השירות יינתן ע”י גורמי מקצוע מתאימים ורלוונטיים לסוג השירות.
    2. לרשותך מוקד שירות זמין 24/7 בטלפון 5676*.
    3. כתב השירות נמכר ללא מעורבות חברת ביטוח.
    4. החברה העמידה ערבות בנקאית לטובת מנוייה בבנק מזרחי-טפחות.

מעוניינים לקבל שירות של אלופים? השאירו פרטים ונציג יצור איתכם קשר